téma
|
podtéma |
činnosti, očekávané výstupy |
ČAS
|
-
staré časy
-
dělání, dělání
-
den matek, MDD
|
-
vnímat umělecké a kulturní podněty
-
chápat, že všichni lidé (děti) mají stejnou hodnotu, přestože je každý jiný (jinak vypadá, jinak se chová, něco jiného umí či neumí apod.)
-
vnímat hodnotu práce své i druhých, vážit si
-
aktivně se podílet na utváření společenské pohody ve svém sociálním prostředí
-
mít povědomí o pojmu ČAS
|
NEŠLAP, NELÁMEJ, POZNÁVEJ |
-
Hmyz – křidélka, nožky, sosáčky, tykadla
-
Cesty, cestičky
-
Sláva výletu, škola v přírodě
-
Indiánské léto
|
-
ovládat koordinaci ruky a oka, zvládat jemnou motoriku, zacházet s drobnými pomůckami
-
rozlišovat, co prospívá zdraví a co mu škodí; chovat se tak, aby v situacích pro dítě běžných a jemu známých neohrožovalo zdraví, bezpečí a pohodu svou ani druhých
-
řešit problémy, úkoly a situace, myslet kreativně, předkládat „nápady“
-
těšit se z hezkých a příjemných zážitků, z přírodních i kulturních krás
-
spolupracovat s ostatními
-
podřídit se rozhodnutí skupiny, přizpůsobit se společnému programu, spolupracovat, přijímat autoritu) a spoluvytvářet v tomto společenství prostředí pohody
|
|
|
"ŠKOLÁČCI"
správně držet psací náčiní
chápat základní číselné a matematické pojmy, orientovat se v elementárním počtu cca do šesti, chápat číselnou řadu v rozsahu první desítky, poznat více, stejně, méně, první, poslední apod.)
poznat některá písmena a číslice, popř. slova
vyjadřovat samostatně a smysluplně myšlenky, nápady, pocity, mínění
a úsudky ve vhodně zformulovaných větách
|